Alan Wake II w 60 fpsach… ale nie wszędzie.

Alan Wake 2 - grafika główna z gry

Sami nie możemy doczekać się najnowszego Alana Wake’a, zaledwie wczoraj przypominaliśmy sobie fabułę pierwszej części. Nie tak tawno na Twitterze Thomas Puha, pełniący rolę dyrektora ds. komunikacji w Remedy, napisał, że Alan Wake II będzie posiadał tryb Wydajności na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X.

Alan Wake II w 60 klatkach nie dla wszystkich

„Gra została od początku budowana z myślą o doświdczeniu w 30 klatkach na sekundę, skupiając się na oprawie wizualnej i atmosferze, ale jakimś cudem udało nam się dołączyć solidny Tryb Wydajności. O szczegółach opowiemy później.”

Zapytano o działanie trybu Wydajności, czy ma na myśli stałe i stabilne 60 klatek, czy też odblokowanie celu 60 klatek. Puha odpowiedział, że wciąż nad tym pracują. Powyższe ogłoszenie wzbudziło też obawy graczy odnośnie optymalizacji PC-towego portu gry, ale tutaj nie było już komentarza.

Z kolei uważni internauci zwrócili uwagę, że Puha wspomniał tylko i wyłącznie o Xbox Series X. Pomijając tym samym mniejszego i słabszego brata konsoli. Tutaj z kolei serwis GameInformer uderzył bezpośrednio o Remedy z zapytaniem o XSS. Odpowiedź nie powinna nikogo zaskakiwać, że Alan Wake II na Xboxie Series S nie będzie miało dostępnego trybu Wydajności.

A na jakiej platformie docelowo Wy zamierzacie zagrać?


Jeżeli podobał Wam się materiał, to koniecznie dajcie znać na X (dawny Twitter), naszym Discordzie lub Fediverse. Jesteśmy też dostępni w Google News!


Avatar photo
Czołem, na imię mam Kamil! Kocham gry miłością bez wzajemności, ale staram się nie brać ich za bardzo na poważnie. Najlepiej czuję się w taktycznych strzelankach, ale chętnie próbuję wszystkiego, co się da. Odkąd tylko pamiętam, zawsze chciałem pisać o grach, a tutaj mogę nareszcie spełniać to marzenie.
Scroll to top