BioWare zwalnia 50 osób

Mass Effect od BioWare

BioWare zwalnia 50 pracowników. Informacje zostały podane przez dyrektora generalnego studia Gary’ego McKay’a. Według wyjaśnienia jest to część procesu restrukturyzacji studia, co ma w jakiś sposób sprawić, że zespół stanie się bardziej zwinny.

Zwolnienia w BioWare

„Aby sprostać potrzebom naszych nadchodzących projektów, nadal utrzymywać najwyższy standard jakości i zapewnić BioWare możliwość dalszego rozwoju w branży, która szybko ewoluuje, musimy przejść na bardziej zwinne i bardziej skoncentrowane studio. Pozwoli to naszym deweloperom na szybką iterację, uwolni większą kreatywność i stworzy jasną wizję tego, co budujemy, zanim rozwój nabierze tempa.” – napisał na blogu McKay.

„W ramach tej transformacji likwidujemy około 50 stanowisk w BioWare. To bardzo bolesne i uniżające. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby proces ten przebiegał z empatią, szacunkiem i jasną komunikacją.”

Przy okazji próbuje także uspokoić graczy, że planowane zmiany nie wpłyną na pozostające w produkcji Dragon Age Dreadwolf ani na nadchodzącą grę z uniwersum Mass Effect.

Nie rozumiem tylko, jak zmniejszenie liczby pracowników miałoby zwiększyć zwinność i wszechstronność zespołu. Ze swojej strony mam tylko nadzieję, że nie będzie to prowadziło do przepracowania, wymuszonych nadgodzin i crunchu tych osób, które pozostają w BioWare.

„Mogę również powiedzieć, że wszyscy członkowie naszego zespołu, nawet ci odchodzący z BioWare, zasługują na uznanie za stworzenie spektakularnego doświadczenia. To nasi koledzy i przyjaciele, bez których nie byłoby nas tutaj. Jestem dumny z pracy, jaką wykonał nasz zespół.”

Avatar photo
Czołem, na imię mam Kamil! Kocham gry miłością bez wzajemności, ale staram się nie brać ich za bardzo na poważnie. Najlepiej czuję się w taktycznych strzelankach, ale chętnie próbuję wszystkiego, co się da. Odkąd tylko pamiętam, zawsze chciałem pisać o grach, a tutaj mogę nareszcie spełniać to marzenie.
Scroll to top