Diablo IV Campfire Chats — Sezon 2 (patch 1.2)

Diablo IV Lilith

Kilka dni temu odbył się kolejny Campfire Chats poświęcony grze Diablo IV, podczas którego Adam Fletcher wraz z developerami omawiał zmiany w balansie nadchodzącego drugiego sezonu gry. Sezon Krwi, bo taką nazwę nosi, rozpocznie się 17 października o godzinie 19:00 czasu polskiego, a wraz z nim zostanie dodany patch 1.2, który wprowadzi omówione podczas streama zmiany do gry.

YouTube player

Zachęcamy do zapoznania się z poradnikiem gry oraz recenzją.

Najważniejsze informacje związane z patchem 1.2

Oto skrót najważniejszych informacji z Campfire Chats::

  • W Sezonie Krwi odporność na żywioły będzie miała znacznie większe znaczenie dla przetrwania postaci. Poprzez dobór odpowiednich przedmiotów i eliksirów, dostosowanie drzewka umiejętności oraz tablicy mistrzostwa, gracze będą mogli zdobyć większą odporność na konkretne żywioły, co wpłynie na łączną efektywną wartość zdrowia postaci. Na przykład 60–65% odporności na ogień wpłynie na nią znacznie bardziej niż 20–25%.
  • Według znacznej większości społeczności, przedmioty unikatowe nie były tak ekscytujące i znaczące, jak powinny być. W Sezonie Krwi przeprojektowano niemal wszystkie takie przedmioty dostępne w grze, nadając im zupełnie nowe współczynniki, aby zwiększyć ich znaczenie, a także poszerzyć zakresy istniejących współczynników. Ponadto dodano współczynniki (takie jak trafienie krytyczne) do gniazd, w których wcześniej ich nie było.
  • Aby wynagrodzić graczom inwestycję w główny sposób zadawania obrażeń i zapewnić, że takie podejście jest opłacalne, zmieniono całkowicie sposób obliczania obrażeń. Nadal rozróżniane są różne kategorie obrażeń, ale podstawowe wartości dodatkowych obrażeń uzyskiwanych dzięki tym metodom będą teraz wyliczane poprzez mnożenie. Pozostałe premie do obrażeń w tych kategoriach będą dodawane, jeśli są łączone, a konfiguracje Przytłoczenia będą znacznie bardziej konkurencyjne niż wcześniej. Zmieniono również współczynniki potworów i wrogów, uwzględniając nową moc graczy.
  • Spodziewajcie się także licznych ulepszeń klas, takich jak efekty skalowania wielu mechanik we wszystkich klasach. Chodzi między innymi o zwiększenie obrażeń od umiejętności Krwawy Amok barbarzyńcy oraz umiejętności Krzywda druida, a także przyspieszenie zwiększania obrażeń od umiejętności Spopielenie czarodzieja. Wprowadzone zmiany zostały zaprojektowane tak, aby korespondowały ze wspomnianymi wcześniej ulepszeniami odporności na żywioły, przedmiotów unikatowych i kategorii obrażeń w celu zwiększenia różnorodności i elastyczności konfiguracji.

Lilith Diablo IV

Podsumowując Campfire Chats:

Ogólnie rzecz biorąc, osobiście uważam, że Blizzard jest na dobrej drodze do naprawienia Diablo IV. Niestety, jeśli oczekujecie bogatej zawartości sezonowej w Sezonie Krwi, to muszę Was rozczarować. Wydaje mi się, że twórcy obecnie starają się sukcesywnie naprawiać to, co według graczy po prostu nie działa. Dlatego głównym celem nie jest sezonowa zawartość, lecz zmiany w rdzeniu rozgrywki. Zakładam, że najbliższe sezony będą właśnie takie, a wprowadzone zmiany w nadchodzącym patchu wyglądają obiecująco. Jeśli jesteście ciekawi dokładnych notatek do patcha 1.2, znajdziecie je tutaj na oficjalnym blogu Blizzarda poświęconym Diablo IV, niestety są one dostępne jedynie w języku angielskim.


Jeżeli podobał Wam się materiał, to koniecznie dajcie znać na X (dawny Twitter), naszym Discordzie lub Fediverse. Jesteśmy też dostępni w Google News!


Avatar photo
Pasjonat gier komputerowych od najmłodszych lat, pamiętający czasy ZX-Spectrum i C64. Wieloletni fan gier spod stajni Blizzarda. Najbardziej lubi oglądać rozgrywki esportowe Starcrafta.
Scroll to top