Modern Warfare III i przenoszenie treści z poprzedniej części

Modern Warfare III carry forward

Kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że w tym roku ma się pojawić Call of Duty: Modern Warfare III. W przypadku poprzedniej części, a także nowego Warzone 2.0, ważną funkcjonalnością okazało się przenoszenie treści pomiędzy MWII, WZ2.0 i DMZ a Warzone Mobile. Pojawienie się na horyzoncie kolejnej produkcji sprawiło, że gracze mają całe mnóstwo pytań. Choćby takich, czy ich ciężko wywalczona zawartość znajdzie się w MWIII? W związku z tym Activision postanowiło przygotować wpis na blogu gry, w którym wyjaśniają najczęściej poruszane kwestie. Po szczegółowe informacje możecie udać się na powyższą stronę, tutaj natomiast przedstawię Wam ogólne podsumowanie pełnego wpisu.

Modern Warfare III – co to jest carry forward?

We wpisie twórcy używają zwrotu „carry forward”, czyli „przeniesienie wprzód” w dowolnym tłumaczeniu. Określa ono całkiem nieźle ich filozofię dotyczącą przenosin treści z gry do gry. W skrócie: zawartość, którą macie w Modern Warfare II bądź Warzone 2.0 będzie w kolejnej części. Oczywiście, są tutaj wyjątki podane przez twórców, ale zdają się być dość logiczne i uczciwe.

Przykładowo, jeżeli w nowej produkcji nie będzie konkretnego typu pojazdu, to Wasze skórki do niego też nie zostaną przeniesione. Podobnie gdyby nie było jakiegoś rodzaju sprzętu taktycznego czy wyposażenia. Treści zdobyte w MWIII nie będą przeniesione do tyłu do trybów sieciowych Modern Warfare II, ale za to do Warzone 2.0 już tak.

Ogólnie wszystko, co mieliście w MWII i co działało w WZ2.0 będzie także w MWIII. Takie same reguły mają dotyczyć jak dotąd niewydanego jeszcze Warzone Mobile. Operatorzy, których odblokowaliście i którymi możecie grać, będą dostępni w kolejnej części. Natomiast jeżeli nie odblokowaliście ich w drugiej odsłonie, albo byli częścią battle passa i ich nie kupiliście, mogą nie być dostępni. Wszelkie elementy kosmetyczne operatorów działają na tej samej zasadzie, a także broń, jej skórki czy dodatki.

Rozwiązanie wydaje się być dosyć zrozumiałe, choć nieco zawiłe. Więcej szczegółów i konkretnych przykładów znajdziecie na blogu omawianej produkcji. Więcej informacji dotyczących MWIII powinno się pojawić już na dniach, więc czekajcie na wieści!

Avatar photo
Czołem, na imię mam Kamil! Kocham gry miłością bez wzajemności, ale staram się nie brać ich za bardzo na poważnie. Najlepiej czuję się w taktycznych strzelankach, ale chętnie próbuję wszystkiego, co się da. Odkąd tylko pamiętam, zawsze chciałem pisać o grach, a tutaj mogę nareszcie spełniać to marzenie.
Scroll to top