Studio Dark Jay z Gdańska zapowiedziało we wrześniu swoją debiutancką grę z gatunku action roguelite autoshooter, zatytułowaną „ARMS OF GOD”. Produkcja powstaje w ramach solowego projektu, a jej twórcą jest Dominik Sójka, który wcześniej był jednym z kluczowych deweloperów gry „The Beast Inside”. Obecnie Sójka pracuje w amerykańskim Mountaintop Studios nad grą „Spectre: Divide”.
Czym wyróżnia się ta gra?
ARMS OF GOD to innowacyjny tytuł, który wprowadza nową jakość do gatunku Action Roguelite Autoshooter. W rozgrywce gracz kontroluje postać automatycznie strzelającą do fal przeciwników, koncentrując się na unikaniu ataków, szybkim podejmowaniu decyzji oraz budowaniu strategicznego zestawu umiejętności bohatera. Gra zawiera elementy roguelite, takie jak permanentna śmierć oraz możliwość zdobywania trwałych ulepszeń po każdej rozgrywce, co wzbogacone jest o losowe elementy wpływające na każdą próbę.
Arms of God oferuje dodatkowo:
- Ręcznie rzeźbione, malowane i animowane postacie 3D (bez udziału AI)
- W pełni trójwymiarowe otoczenie na silniku Unreal Engine 5
- Unikalna fantazja gry, która odkrywa przed graczem kolejne tajemnicze warstwy fabularne
- Rozbudowany system metaprogresji wraz z progresem fabuły gry i systemem osiągnięć
- Zaskakujące możliwości tworzenia buildów — łączenie ze sobą broni z ulepszeniami oraz odkrywanie ich nowych połączeń
- Satysfakcjonujący system gore
- Każdy bohater posiada aktywną umiejętność wraz z unikalnym drzewkiem rozwoju
- Automatyczne strzelanie z 5 broni jednocześnie z opcjonalnym manualnym celowaniem
Kiedy premiera Arms of God?
Produkcja ta będzie debiutować na Steamie, a jej premiera w trybie Early Access planowana jest nadrugi kwartał 2025 roku. Patrząc na zwiastun, możemy spodziewać się szalonej rozgrywki znanej, chociażby z „Brotato” a muzyka i walka z demonami może kojarzyć się z grami od ID Software.
Jeżeli podobał Wam się materiał, to koniecznie dajcie znać na X (dawny Twitter), naszym Discordzie lub Fediverse. Jesteśmy też dostępni w Google News!