Armored Core VI: Fires of Rubicon – 13 minut rozgrywki i 120 FPS-ów

Gameplay Armored Core VI

Premiera zbliża się wielkimi krokami, a twórcy nieustannie podgrzewają atmosferę. FromSoftware opublikowało kolejny materiał z Armored Core VI: Fires of Rubicon i trzeba przyznać, że robi on ogromne wrażenie. To nie tylko ze względu na ponad 10-minutowy zwiastun, ale także za sprawą pełnego przedstawienia tego, czego możemy się spodziewać po tej produkcji.

Nowy Armored Core w akcji!

Poniższe wideo zawiera praktycznie wszystko: mechanikę rozgrywki, walkę, eksplorację oraz krótkie fragmenty związane z fabułą. Zobaczycie, jak wyglądają pojedynki, zarówno te mniejsze, jak i wielkie starcia. Walka na lądzie, w powietrzu z kilkoma przeciwnikami oraz starcia z gigantycznymi bossami – to wszystko dostępne jest w zwiastunie, który dostarcza wystarczających informacji na temat rozgrywki, tempa i wielu innych aspektów.

Na ekranie dzieje się naprawdę wiele, teren czasami jest niewielki i ograniczony, innym razem zaś ogromny, oferujący sporą swobodę ruchu. Czuć różnorodność terenów i FromSoftware nie poszło na żadne kompromisy, tworząc różnorodne scenerie, takie jak lasy, tereny przemysłowe, pustynie, miasta i wiele innych. Zapowiada się więc wiele miejsc, gdzie będziemy musieli stawić czoła wyzwaniom. Nie wiem, jak Wy, ale ja już nie mogę się doczekać premiery. Gra prezentuje się naprawdę imponująco i nic nie wskazuje na to, żeby mogła zawieść graczy.

PC i pełna moc

Jeśli jesteście fanami tego studia, to dobrze wiecie, że wcześniejsze pecetowe wersje ich gier miały różne problemy. Kiedyś, zamiast pełnoprawnych portów, gracze mieli do dyspozycji jedynie skonwertowane wersje konsolowe, które często działały zaledwie w 30 FPS-ach. Dziś to już nie problem, ale warto zauważyć, że Armored Core VI: Fires of Rubicon będzie działać w 120 klatkach na sekundę – tak przynajmniej twierdzi serwis PC Gamer. To osiągnięcie możliwe bez dodatkowych modyfikacji czy kombinowania.

Menu gry Armored Core 6.
Menu Armored Core ~via PC Gamer

To istotny fakt i dobrze, że deweloperzy nie poszli tutaj na żadne skróty, ponieważ wielu graczy będzie chętnie korzystać z tej opcji. Zważywszy na szybkie tempo akcji w Armored Core VI: Fires of Rubicon, 120 FPS-ów może się okazać naprawdę przydatne. Ciekawe, czy istnieje szansa na podobne rozwiązanie dla wersji na PS5 i XSX? Na ten moment nie mamy jeszcze takiej informacji. Gra trafi na rynek już 25 sierpnia, dostępna będzie na PC oraz konsole.

Artur Janczak
Cześć! Mam na imię Artur i uwielbiam gry wideo niezależnie od platformy. Mimo 30 lat na karku cały czas sprawiają mi radość i liczę, że to się nie zmieni.
Scroll to top