Broken Ranks wprowadza poziom trudności bossów

Broken Ranks poziom trudności bossów

Fani Broken Ranks, polskiego MMO od Whitemoon Games, mogli już gdzieś usłyszeć bądź wyczytać, że w grze pojawią się zmienne poziomy trudności do instancji bossowych. Przynoszę więc dobre wieści: to już się zaczęło, studio sukcesywnie będzie dodawało je w kilku nadchodzących aktualizacjach do gry. Broken Ranks otrzymuje zmienny poziom trudności bossów.

Broken Ranks – poziom trudności bossów

Wybór trudności na bossach to według nas szalenie ważny element dobrego MMORPG: rozszerzenie contentu, wyzwania dla weteranów i przede wszystkim urozmaicenie rozgrywki w zasadzie dla każdego.

– mówi założyciel studia, Krzysztof Danilewicz.

Już w tym momencie wybór poziomu trudności dostępny jest na niektórych instancjach, a wraz z kolejnymi aktualizacjami ich liczba będzie wzrastać. Gracze otrzymują do wyboru jeden z trzech poziomów: Poznania, Przygody bądź też Wyzwania. Odpowiadają one klasycznemu podziałowi na łatwy, średni i trudny. Przy okazji niektórzy bossowie mogli się doczekać pewnych zmian w mechanikach.

Najłatwiejszy z poziomów gry przeznaczony jest dla maksymalnie dwóch graczy. To jednak dobry tryb do levelowania zwierzaków, gdyż daje im dodatkowe doświadczenie. Natomiast jeżeli zamarzy nam się podjęcie się najwyższego wyzwania, cóż, musimy zaopatrzyć się w specjalną wejściówkę. Tę na szczęście łatwo zdobyć na każdego rodzaju instancji.

Preferencje fanów gatunku zmieniły się na przestrzeni lat i wiele osób szuka MMORPG do grania w mniejszych grupach. Skoro tego chcą, damy im to. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.

Oczywiście, ostatnie oraz nadchodzące aktualizacje nie tylko wprowadziły wybór poziomów trudności dla bossów, ale także masę poprawek i usprawnień. Jeżeli jesteście ich ciekawi, tutaj sprawdzicie informacje dotyczące ostatniej łatki, natomiast pod tym adresem możecie znaleźć pełną listę zmian.

Broken Ranks staje się wielojęzyczne

Przy okazji studio Whitemoon Games pochwaliło się, że trwają właśnie prace nad funkcją multijęzykową, czyli umożliwiającą przełączanie języka w zakresie wspieranych wersji. Zaplecze programistyczne jest już w zasadzie gotowe. Studio poświęca teraz jeszcze czas na gruntowne testy oraz dopracowanie czatów do nowej funkcjonalności.

Avatar photo
Czołem, na imię mam Kamil! Kocham gry miłością bez wzajemności, ale staram się nie brać ich za bardzo na poważnie. Najlepiej czuję się w taktycznych strzelankach, ale chętnie próbuję wszystkiego, co się da. Odkąd tylko pamiętam, zawsze chciałem pisać o grach, a tutaj mogę nareszcie spełniać to marzenie.
Scroll to top