DayZ bije rekordy – ponad 500 000 graczy po premierze Frostline

Grafika dodatku do DayZ - Frostline

DayZ święci triumfy — nowe DLC Frostline — przyciągnęło rekordową liczbę graczy. Po dekadzie od premiery flagowy survival notuje najlepsze wyniki w historii. To szczególnie imponujące osiągnięcie, zważywszy na silną konkurencję w gatunku takich produkcji i fakt, że tytuł ma już ponad 10 lat. Sukces najnowszego dodatku pokazuje, że konsekwentne wspieranie gry i wsłuchiwanie się w głosy społeczności może przynieść pozytywne rezultaty nawet w przypadku starszych produkcji.

Pół miliona graczy w DayZ po premierze Frostline

Wydane w ubiegłym tygodniu DLC Frostline okazało się prawdziwym hitem, przyciągając do gry ponad 500 000 aktywnych graczy w ciągu jednej doby. To bezprecedensowy wynik w historii produkcji. Steam, PlayStation i Xbox — na każdej z platform padły nowe rekordy popularności, co pokazuje, że DayZ wciąż ma ogromny potencjał.

YouTube player

Sukces komercyjny i rekordowe statystyki

Najnowsze rozszerzenie znalazło już ponad 300 000 nabywców, przyciągając zarówno weteranów, jak i zupełnie nowych graczy. Szczytowym momentem okazał się 20 października, kiedy to DayZ zgromadziło dokładnie 501 522 aktywnych użytkowników w ciągu doby. Na samym Steamie w jednym momencie grało aż 79 000 osób, podczas gdy PlayStation i Xbox odnotowały odpowiednio 33 000 i 36 000 jednoczesnych graczy.

Cieszymy się, że możemy świętować pierwszy tydzień sukcesów DayZ Frostline – wiemy też, że wszystko to zawdzięczamy naszej niesamowitej społeczności. Serdecznie dziękujemy wszystkim użytkownikom, od weteranów survivalu po zupełnie nowych graczy. Wasze niesłabnące zaangażowanie i cenne uwagi były siłą napędową rozwoju DayZ – ten niedawny wzrost liczby graczy jest świadectwem świetnej żywotności tytułu. DayZ to wciąż konkurencyjna marka wśród gier z gatunku survival, przesuwająca granice w każdym aspekcie, w stylu nie do podrobienia ~powiedział Scott Bowen, Brand Manager DayZ.

To wszystko dobitnie pokazuje, że fani nie planują odejść od gry, a studio może dalej spokojnie realizować plan rozwojowy. Kto wie, może za kolejne dziesięć lat Bohemia Interactive pochwali się jeszcze większym wynikiem?


Jeżeli podobał Wam się materiał, to koniecznie dajcie znać na X (dawny Twitter), naszym Discordzie lub Fediverse. Jesteśmy też dostępni w Google News!


Artur Janczak
Cześć! Mam na imię Artur i uwielbiam gry wideo niezależnie od platformy. Mimo 30 lat na karku cały czas sprawiają mi radość i liczę, że to się nie zmieni.
Scroll to top