Marvel’s Spider-Man 2 to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier na PlayStation 5. Sam doskonale bawiłem się w poprzedniej części i jej dodatku, więc zdecydowanie jestem w stanie zrozumieć emocje, które targają fanami pajączka. Premiera coraz bliżej i dzięki temu dostajemy nowe informacje o grze. Tym razem Insomniac Games podało, jakie tryby graficzne będą dostępne w grze.
Spider-Man 2 i trzy tryby graficzne
Mike Fitzgerald, dyrektor ds. technologii w Insomniac, podczas rozmowy z IGN zdradził, że w Spider-Man 2 obecne będą trzy tryby graficzne. Tryb wydajności, wydajności w wyższej rozdzielczości oraz Jakości. Ten pierwszy oferuje zablokowane 60 klatek na sekundę, drugi 40, a trzeci 30. W każdym z trybów włączony będzie ray tracing.
„Żaden tryb tej gry nie ma wyłączonego ray tracingu, nie ma takiej potrzeby. Naprawdę odkryliśmy, jak dostarczyć to, co uważamy za odpowiednią oprawę wizualną Spider-Mana i chcemy mieć pewność, że każdy gracz to zobaczy.” – powiedział Fitzgerald.
Przy czym z pośredniego trybu, wydajności w wyższej rozdzielczości, skorzystają raczej nieliczni gracze. Dostępny on będzie tylko dla tych, którzy posiadają telewizor bądź monitor z częstotliwością odświeżania 120Hz oraz wejście HDMI 2.1. W przeciwnym razie do wyboru będą tylko dwa standardowe tryby.
Marvel’s Spider-Man 2 ma zabediutować 20 października tylko i wyłącznie na konsoli PlayStation 5. Grę można już zamówić przedpremierowo w dwóch wersjach na PlayStation Store. Podstawowa wersja gry kosztuje 339 złotych, natomiast Cyfrowa Wersja Deluxe kosztuje 389 złotych i zawiera dodatkowe kostiumy dla postaci, punkty umiejętnosci oraz elementy w trybie fotograficznym.
Jeżeli podobał Wam się materiał, to koniecznie dajcie znać na X (dawny Twitter), naszym Discordzie lub Fediverse. Jesteśmy też dostępni w Google News!