Blizzard podzielił się planowanymi zmianami, które wejdą w życie już 8 sierpnia. Czy po ostatniej łatce gracze mogą liczyć na znaczną poprawę? Wiele wskazuje na to, że nowy patch do Diablo 4 naprawi to, co zespół poprzednio popełnił. Nie zabraknie też kilku nowości, które dla jednych będą bardzo ciekawe, a dla innych trochę dyskusyjne. Wydaje się jednak, że obrany kierunek zadowoli fanów, a przynajmniej część z nich.
Wracamy na dobre tory
Lista zmian łatki 1.1.1 jest naprawdę długa. Skupiono się na każdej z klas, ale również na wyeliminowaniu przeróżnych błędów, także tych związanych z przepustką sezonową. Na pewno ucieszy Was fakt, że bossowie powyżej 35 poziomu będą oferować gwarantowany przedmiot legendarny. Podobnie gobliny od 15 levelu, zaś szansa na podobny łup w przedziale 6-14 również została zwiększona w ich przypadku. Koszmarne Lochy oraz Piekielne Przypływy będą charakteryzować się większą gęstością przeciwników, o co część graczy prosiła od premiery gry. Jeżeli brakuje Wam miejsca, to od 8 sierpnia będzie można nabyć kolejną zakładkę w skrzynce. Może nie rozwiąże to w pełni problemu z itemami, ale trochę ułatwi dalszą zabawę.
Koszt związany z refundacją punktów mistrzowskich zostanie obniżony o maksymalnie 40% w przypadku najwyższego, setnego poziomu postaci. W przypadku niższych leveli będzie to wyglądało tak: 50 – 12%, 60 – 18%, 70 – 24%, 80 – 30%. Maksymalna wartość przetrzymywanych eliksirów zostanie podniesiona z 20 do 99, a wyjście z podziemi zajmie ponownie 3 sekundy. Samych zmian jest o wiele więcej i zachęcam do zapoznania się z nimi pod tym adresem. Te związane z klasami powinny być dla Was najistotniejsze. Czarodziejka odzyska w końcu swoje moce, podobnie jak Barbarzyńca.
Nowy patch do Diablo 4 już niebawem
Jak wspominałem, łatka zagości na serwerach już za kilka dni i wtedy będzie można w pełni ocenić, czy czwarte Diablo stanie się nieco przyjemniejsze. Ostatnia duża aktualizacja dużo napsuła, ale twórcy chcą wszystko naprawić. Oby w przyszłości takich sytuacji już nie było. Wiem, że to gra usługa, czasami pewne modyfikacje są w stanie sporo namieszać, ale tutaj pewne granice zostały przekroczone. Dobrze więc, że teraz znamy planowane poprawki, zanim te ostatecznie wejdą w życie, bo to daje szansę uniknąć tego typu wpadek. Na koniec tylko wspomnę, że jeżeli żywotność bossów była dla Was problemem, to 1.1.1 sprawi, że wszyscy bossowie powyżej 60 poziomu będą mieli więcej życia. Mnie to akurat cieszy, ale jestem ciekaw, jak reszta społeczności zareaguje na to. Do 8 sierpnia już niedaleko i wtedy się przekonamy.