Zapowiadany już jakiś czas patch do Remnant II wchodzi w życie. Twórcy udostępnili dość długą listę poprawek i aktualizacji. Przede wszystkim mają one na celu minimalizowanie wywalania gry do pulpitu, a także usprawnienie samego działania tytułu.
Remnant II – najnowszy patch
„Dziękujemy za całe Wasze wsparcie odkąd ruszyliśmy z Remnant II w zeszłym tygodniu”, piszą twórcy w opisie patcha. „Od startu skupialiśmy się na poprawie doświadczeń graczy we wszystkich dziedzinach. Dobralismy się do stabilności i wydajności na wszystkich platformach, skupiliśmy się na błędach blokujących postępy, bugach, a także odpowiedzieliśmy na kilka próśb społeczności w sprawach Quality of Life. To pierwsza duża aktualizacja, a planujemy dalej poprawiać błędy i dodawać kolejne usprawnienia.”
Przede wszystkim po tej aktualizacji resetowanie cech postaci zostaje znacznie ułatwione. Do tego konieczny jest przedmiot Orb of Undoing, które było jednorazowe i dość drogie. Od teraz można z tego przedmiotu korzystać do woli, więc znacznie ułatwi to eksperymentowanie z różnymi ścieżkami rozwoju postaci.
W aktualizacji znalazły się też różne zmiany w sprawie balansu klas i wyposażenia. Na szczęście obyło się bez dużych cięć i nerfów. Zwiększono natomiast liczbę głównej waluty gry, złomu (Scrap), która wypada ze skrzyń, pokonanych aberracji czy zniszczalnych przedmiotów. To miało na celu zmniejszenie grindu, aby gracze mogli sobie pozwolić na większe zakupy w grze.
Ogółem Remnant II ma zmiejszyć irytację graczy, zwiększyć przyjemność z rozgrywki i nieco ułatwić grę w trybie kooperacji. Co mnie osobiście bardzo cieszy, gdyż zarówno jedynkę przechodziłem w co-opie, a obecną część podobnie ogrywam głównie w towarzystwie!