Dotychczas Starfield, najnowsza i najgłośniejsza produkcja Microsoftu, działała z funkcją skalowania FSR od AMD. Dla tych, którzy chcieli skorzystać z rozwiązań konkuren”cji, pozostawały mody. Na szczęście zapowiedziano aktualizację, która m.in. ma dodać do gry obsługę DLSS na komputerach PC, a to nie koniec poprawek.
Starfield będzie wpierany przez wiele lat
W najnowszym wpisie na stronie gry możemy wyczytać, że studio zamierza przez długi czas wspierać Starfielda różnorodnymi poprawkami.
„Jest to gra, którą będziemy wspierać przez wiele lat, więc prosimy o przekazywanie nam wszystkich opinii! Nawet jeśli nie spełnimy waszych próśb od razu, z przyjemnością zrobimy to w przyszłości, na przykład w przypadku map miast. Na początku naszym priorytetem jest upewnienie się, że wszelkie błędy blokujące grę i problemy ze stabilnością zostaną rozwiązane, a także dodanie poprawek Quality of Life, o które wielu prosi.”
Bethesda zapowiedziała także, że w najbliższym czasie pojawiać się będą regularne poprawki, dodające do Starfielda także funkcje, o które prosili gracze, takie jak:
- kontrola jasności i kontrastu
- menu kalibracji HDR
- suwak FOV (field of view)
- wsparcie na PC dla Nvidia DLSS
- Wsparcie dla ultra szerokich monitorów 32:9 na PC
- przycisk „zjedz” dla jedzenia
W tym samym wpisie zapowiedziano też wbudowane narzędzie do tworzenia modów – Creations – które ma pojawić się na początku przyszłego roku. We wpisie zapewniają, że studio wierzy, że mody są kluczową częścią gier studia i wysokie zainteresowanie modderów Starfieldem ogromnie ich cieszy.
Jeżeli podobał Wam się materiał, to koniecznie dajcie znać na X (dawny Twitter), naszym Discordzie lub Fediverse. Jesteśmy też dostępni w Google News!