Tails of Iron 2 z premierą już w lutym 2025 roku!

Miniatura do gry Tails of Iron 2

United Label, platforma wydawnicza CI Games, znana z tworzenia ambitnych i perfekcyjnie dopracowanych gier, ogłosiła na targach gamescom, że Tails of Iron 2: Whiskers of Winter – RPG akcji produkowane przez Odd Studio – zadebiutuje w lutym 2025 roku na PC, Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4 oraz Nintendo Switch™.

Co nowego w Tails of Iron 2?

W kontynuacji gracze wcielą się w Arlo, syna Strażnika Północy, który wyrusza w podróż przez niegościnne tereny, by pokonać starożytne zło zamieszkujące mroźne pustkowia. Akcja Tails of Iron 2: Whiskers of Winter osadzona będzie w powojennej rzeczywistości konfliktu między Szczurami a Żabami, rozwijając historię z poprzedniej odsłony. Gra wprowadzi całkowicie nowe polowania na gigantyczne potwory z Północy oraz usprawniony system walki, który już w pierwszej części zdobył uznanie krytyków. W sequelu ponownie usłyszymy surowy głos wielokrotnie nagradzanego aktora Douga Cockle’a (Wiedźmin 3, Baldur’s Gate 3, Alan Wake 2), który opowiada historię żądnego zemsty Arlo. Według informacji twórcy zapewnią nam wiele interesujących poprawek w rozgrywce. Dodano, chociażby system dnia i nocy jak i również ulepszony model budowania bazy.

Grafika z Tails of Iron 2 przedstawiająca myszy przy targowisku w różnych strojach. Między innymi w przebraniach rdzennych amerykanów.

Oto szersza lista rzeczy, jakimi cechuje się najnowsza produkcja od Odd Studio:

Obszerna, przepełniona zemstą kampania

W Whiskers of Winter gracze staną do walki przeciwko nowym rodzajom bestii, znanym jako Mroczne Skrzydła. Podczas podróży Arlo przemierzy sześć zróżnicowanych biomów dostępnych w ramach półotwartego świata, zamieszkiwanych przez nieznane dotąd stworzenia.

Ambitna walka

Tails of Iron 2 rozwija charakterystyczny dla serii, wymagający system walki – oferuje ulepszoną mechanikę broni, w tym cztery efekty żywiołów (ognia, lodu, elektryczności i trucizny), nasycając szczurzy arsenał pełnią nowych możliwości.

Polowanie na potwory

Aby przechylić szalę zwycięstwa przeciwko armii Mrocznoskrzydłych, Arlo będzie mógł wytropić i pokonać 15 gigantycznych bestii. Zabicie ich pozwoli zebrać cenne materiały, niezbędne do ulepszenia ekwipunku.

Ulepszony system budowania bazy

Buduj i ulepszaj zniszczoną osadę Winter’s Edge. Rozwinięta baza otworzy dostęp do potężniejszych przedmiotów z kuźni, smaczniejszych posiłków z kuchni, większego wyboru pułapek w sklepie i innych ulepszeń.

System dnia i nocy

Arlo będzie musiał stawić czoła różnym wrogom. Niektórzy z nich pojawiają się tylko za dnia lub w nocy. Kolejne rodzaje przeciwników ujawnią się w miarę pokonywania kolejnych potworów na drodze do szczurzej zemsty.

YouTube player

Jeżeli podobał Wam się materiał, to koniecznie dajcie znać na X (dawny Twitter), naszym Discordzie lub Fediverse. Jesteśmy też dostępni w Google News!


Marcin Ćwiek
Imperator krainy jeży, pasjonat ciężkiej muzyki, gracz i obieżyświat. Cześć! Mam na imię Marcin i uwielbiam grać oraz gotować, podróżować, aktywnie spędzać czas z moją kochaną rodzinką. Za dnia jestem ojcem oraz menadżerem hostelu w centrum Gdańska, w nocy zaś zakładam kocyk i ratuję wirtualne światy 😄 Gram na wszystkim i nie lubię wojen konsolowych!
Scroll to top