Toys For Bob zostaje studiem indie

Crash Bandicoot 4 Toys for Bob

Nie tak dawno pisaliśmy o tym, że studio Toys for Bob, odpowiadające w przeszłości za Skylanders, Spyro Reignited Trilogy oraz Crash Bandicoot, oberwało zwolnieniami. TfB należało od 2005 roku do Activision, więc wraz z zeszłorocznym przejęciem, teraz trafiło pod skrzydła Microsoftu. Jednak najwyraźniej właściciele studia mają inne plany, jak wynika z wpisu na ich własnej stronie internetowej. Studio zamierza się uniezależnić i usamodzielnić.

Toys for Bob staje się niezależnym studiem

„We’re going indie!”, głosi entuzjastyczny nagłówek wpisu. Studio od 2021 roku pracowało dla Activision przy serii Call of Duty, porzucając niejako swoje platformówkowe korzenie. Wydaje się jednak, że to właśnie do nich chcą teraz wrócić, gdy nie będą już zależni od innych firm. “Przez lata inspirowaliśmy miłość, radość i śmiech wewnętrznego dziecka wszystkich graczy. Byliśmy pionierami nowych IP i technologii sprzętowych w Skylanders. Podnieśliśmy poprzeczkę dla najlepszych w swojej klasie remasterów w Spyro Reignited Trilogy. Wynieśliśmy Crash Bandicoot na nowe wyżyny innowacyjności i uznania krytyków“.

Z komunikatu wynika, że przedstawiciele studia cieszą się na nowe możliwości, które otwiera przed nimi niezależność bycia studiem indie. Jednocześnie planują współpracę z Microsoftem już na zasadzie partnerstwa. Dobre wieści są takie, że Toys For Bob już pracuje nad nową grą, jednak prace są na tak wczesnym etapie, że jeszcze wstrzymują się z konkretniejszymi ogłoszeniami. “Nasz zespół jest podekscytowany tworzeniem nowych historii, nowych postaci i nowych doświadczeń związanych z rozgrywką.”

Trzymam kciuki za członków studia i mam nadzieję, że uniezależnienie się wyjdzie im na dobre. Jednocześnie zacieram ręce czekając na ich kolejny tytuł!


Jeżeli podobał Wam się materiał, to koniecznie dajcie znać na X (dawny Twitter), naszym Discordzie lub Fediverse. Jesteśmy też dostępni w Google News!


Avatar photo
Czołem, na imię mam Kamil! Kocham gry miłością bez wzajemności, ale staram się nie brać ich za bardzo na poważnie. Najlepiej czuję się w taktycznych strzelankach, ale chętnie próbuję wszystkiego, co się da. Odkąd tylko pamiętam, zawsze chciałem pisać o grach, a tutaj mogę nareszcie spełniać to marzenie.
Scroll to top