W Widmo Wolności zagrało ponad 5 milionów graczy

Widmo wolności - grafika główna

Nieco ponad miesiąc temu informowaliśmy, że Cyberpunk 2077: Widmo Wolności sprzedało się w ponad czterech milionach egzemplarzy. Takie informacje otrzymaliśmy od samego studia. Teraz, po gorącym sezonie świątecznym, liczby są jeszcze lepsze.

Ponad 5 milionów egzemplarzy CP2077: Widmo Wolności

Na oficjalnym koncie gry na Twitterze/X pojawiło się ogłoszenie, że już ponad 5 milionów graczy odwiedziło Dogtown, czyli nowy obszar Night City, dostępny właśnie w dodatku Widmo Wolności.

Trzy miesiące po premierze gry osiągnąć taki kamień milowy to nie lada sztuka. Duża w tym na pewno zasługa ostatnich dwóch patchy, 2.0 i 2.1, które bardzo mocno poprawiły rozgrywkę w samej grze. Niedawne wspólne wydanie podstawki i dodatku w komplecie na pewno także przyciągnęło spore grono fanów. No i nie da się zignorować okresu świątecznego, w którym ogromny nacisk kładzie się na prezenty. To wszystko razem przekłada się na istotnie rewelacyjny wynik dodatku Widmo Wolności.

Zresztą, sam dodatek także został gorąco przyjęty i otrzymuje naprawdę świetne oceny. U nas zarówno Konrad jak i Artur byli zachwyceni grą. Patrząc na ogólne opinie krytyków choćby w OpenCritic, sam dodatek dostaje również nieporównywalnie lepsze oceny od podstawowej wersji gry. Ja jestem świeżo po ukończeniu po raz pierwszy podstawowej kampanii, więc ciężko o lepszy czas na rozpoczęcie dodatku. Miło widzieć, że po skandalicznej premierze CDPR nareszcie może zaoferować graczom porządny tytuł, a gracze, jak widać, potrafią to docenić.


Jeżeli podobał Wam się materiał, to koniecznie dajcie znać na X (dawny Twitter), naszym Discordzie lub Fediverse. Jesteśmy też dostępni w Google News!


Kup Cyberpunk 2077: Widmo Wolności (PC)

Reklama produktu w Ceneo.pl

Reklama produktu w GOG.com

Avatar photo
Czołem, na imię mam Kamil! Kocham gry miłością bez wzajemności, ale staram się nie brać ich za bardzo na poważnie. Najlepiej czuję się w taktycznych strzelankach, ale chętnie próbuję wszystkiego, co się da. Odkąd tylko pamiętam, zawsze chciałem pisać o grach, a tutaj mogę nareszcie spełniać to marzenie.
Scroll to top