Nowości ze świata Helldivers 2. Chargery dostają „nerfa”

Grafika główna Helldivers 2

Ostatnia aktualizacja do gry okazała się dość niefortunna. Zmieniła się meta, gdyż Railgun został osłabiony, Chargery były wytrzymalsze, a fale przeciwników potrafiły nie mieć końca. Oczywiście, sami gracze nie zamierzali porzucać Helldivers 2. Wielu z nich wzięło za punkt honoru dalszą walkę o demokrację, nawet jeżeli stare manewry przestały być skuteczne. Nową miłością okazał się miotacz ognia, chociaż według raportów ginęły od niego nie tylko robale i roboty, ale również towarzysze broni. Mimo takich warunków udało się wyzwolić Tien Kwan, gdzie produkowane są Egzoszkielety. Te faktycznie dodano do gry, ale w chwilach grozy i nawet „mechy” były bezradne. Po wsłuchaniu się w opinie społeczności, twórcy zdecydowali się na zmiany.

Helldivers 2 – nowy patch

Nowości może nie ma za wiele. Wszystkie znajdziecie na liście poniżej. Warto jednak wspomnieć, że fale nie będą już nieskończone, a liczba Chargerów została zmniejszona na wyższych poziomach. Nie oznacza to jednak, że będzie łatwiej.

Lista zmian:

Przegląd

  • Dzisiejsza aktualizacja dotyczy tempa pojawiania się silnie opancerzonych wrogów Terminidów oraz możliwości przeciwstawienia się im. Zawiera również kilka poprawek elementów interfejsu użytkownika i napraw błędów.

Balans

  • Zmniejszono tempo pojawiania się silnie opancerzonych celów na wyższych poziomach trudności, szczególnie dla Terminidów, aby grupy musiały dysponować pewnymi zdolnościami przeciwpancernymi, ale nie w takim stopniu, jak wcześniej.
  • Zmniejszono ryzyko nagłego wzrostu pojawiania się Chargerów i Bile Titans na poziomach trudności 7 i wyższych.
  • Zmieniono dystrybucję typów wrogów, nie zmniejszając trudności. Spodziewaj się, że inne typy wrogów pojawią się w większej liczbie.

Rozgrywka

  • Usunięto modyfikator operacji „Electronic Countermeasures”, który mógł przyznać losowy stratagem zamiast wybranego, w celu przeprojektowania i wprowadzenia go ponownie w przyszłej aktualizacji.

Naprawy

  • Naprawiono brakujący tekst w kilku elementach HUD/UI.
  • Naprawiono niezgodności napisów / VO w wiadomościach wideo.
  • Naprawiono różne błędy, które występowały podczas rozgrywki i podczas wdrażania do misji.

Znane problemy (naprawy w toku)

  • Gra się zawiesza, gdy próbuje się użyć stymulantów będąc w Exosuit.
  • Różowe artefakty mogą pojawiać się na niebie podczas wybuchów.
  • Automaton Dropship znika i pojawia się z powrotem po zestrzeleniu.
  • Strzały z broni łukowych mogą nie być zaliczane do zabójstw w statystykach po misji.
  • Gracze nie mogą usunąć znajomych dodanych przez kod znajomego.
  • Zaproszenia do znajomych międzyplatformowych mogą nie pojawiać się w zakładce zaproszeń.
  • Gracze mogą mieć problem z wyborem wyposażenia lub powrotem do statku podczas dołączania do gry wieloosobowej przez PS5 Activity Card.
  • Exosuit może sam siebie zniszczyć rakietami, jeśli wystrzeli podczas obracania.
  • Okno czatu tekstowego jest zasłonięte przez kinowe paski podczas ekstrakcji.
YouTube player

Dla nowych

Jeżeli nie mieliście jeszcze okazji zagrać w omawianą produkcję, to zachęcamy do sprawdzenia naszej recenzji. W przypadku zakupu można śmiało przeczytać poradnik, który pozwoli Wam uniknąć najczęstszych błędów, a tym samym, nieudanych misji. Na koniec zostawiamy Was ze specjalnym komunikatem prosto od władz Super Ziemi.

Artur Janczak
Cześć! Mam na imię Artur i uwielbiam gry wideo niezależnie od platformy. Mimo 30 lat na karku cały czas sprawiają mi radość i liczę, że to się nie zmieni.
Scroll to top