Rainbow Six Extraction – Poznajcie operatorów!

Rainbow Six Extraction

Rainbow Six Extraction: Operatorzy odblokowani po dziesiątym kamieniu milowym – Silna Ręka

Fuze

Opis:

Shuhrat Kessikbayev, pseudonim Fuze, to ekspert od ładunków wybuchowych, którego umiejętność polega na rozłożeniu swojej wyrzutni na przebijalnej ścianie, barykadzie lub drzwiach, a następnie wystrzeleniu po drugiej stronie kilku granatów.

Wyposażenie:

Pierwszą bronią w jego ekwipunku jest 6P41, rosyjski lekki karabin maszynowy. Zadaje duże obrażenia, ale jego największą zaletą jest liczący sto pocisków magazynek. Później dostaje AK-12, karabin szturmowy o mniejszym magazynku, ale za to skuteczniejszy na większych odległościach. Kolejnym sprzętem jest półautomatyczna strzelba SASG-12, która ma mniejszy zasięg, ale zadaje ogromne obrażenia na krótkim dystansie. Na samym końcu otrzymuje także karabin szturmowy SPEAR .308 zadający porządne obrażenia i będący godnym zamiennikiem dla tych, którym AK-12 nie przypadnie do gustu. Z pistoletów ma do swojej dyspozycji GSH-18 z magazynkiem na osiemnaście nabojów, ale niskich obrażeniach, albo PMM, z małym magazynkiem, ale większymi obrażeniami. Oba mogą mieć zamontowany tłumik.

Podsumowanie:

Fuze jest najbardziej przydatny wtedy, kiedy potrzebne jest zadanie jak największych obrażeń. Zarówno jego ekwipunek jak i umiejętność sprawdzą się w tym wyśmienicie. Jego Ładunki Kasetowe pozwalają w krótkim czasie wyczyścić całe pomieszczenie z archaików, jednocześnie nie wywołując wycia, które sprowadza posiłki. Zarówno w grze solo jak i w drużynowej dobrze się odnajdzie ze względu na swoją siłę ognia, zarówno w obronie jak i w ataku.

Smoke

Opis:

Kolega Sledge’a z oddziału, James Porter, znany jako Smoke, to kolejny z operatorów wywodzący się z brytyjskiego SAS. To uniwersalny żołnierz, który sprawdzi się zarówno w ofensywie jak i defensywie za sprawą swoich granatów gazowych Z9. Zdetonowane wypuszczają chmurę trującego gazu, który zadaje obrażenia archaikom, gniazdom i rozrostowi, a także funkcjonuje jak granat dymny, ograniczając pole widzenia.

Wyposażenie:

Na najniższym poziomie Smoke ma do dyspozycji karabin szturmowy L85A2 o porządnej sile rażenia i standardowej szybkostrzelności i pojemności magazynka. Później otrzymuje dostęp do FMG-9, pistoletu maszynowego błyszczącego na krótkim dystansie, cechującego się niskimi obrażeniami, ale niezłą szybkostrzelnością. Kolejną bronią w jego arsenale jest M590A1, strzelba typu pump action, doskonała w ciasnych pomieszczeniach i korytarzach. Na koniec odblokowuje MP5K, skróconą wersję pistoletu maszynowego o niskich obrażeniach, ale wysokiej szybkostrzelności. Dodatkowo może ze sobą zabrać P226 Mk 25, pistolet zadający wysokie obrażenia, z magazynkiem na piętnaście pocisków i możliwością montażu tłumika. Później może go wymienić na SMG-11, niesamowicie szybkostrzelny pistolet maszynowy z bardzo małym magazynkiem.

Podsumowanie:

Smoke to operator, który wspiera drużynę poprzez umiejętność kontrolowania tłumów swoimi granatami gazowymi. Obszar spowity gazem nie tylko zada obrażenia przeciwnikom, którzy się w nim znajdą, nie raniąc towarzyszy. Także ogranicza on wrogom możliwe ścieżki ataku, gdyż tylko najsilniejsze archaiki potrafią przejść przez chmurę. Dzięki temu nadaje się doskonale do cichego i szybkiego elimowania nawet dużych skupisk przeciwników, a także w trakcie obrony i osłaniania flanki, pleców, czy celów, które należy bronić przed archaikami.

Tachanka

Opis:

Alexsandr Senaviev, czyli Tachanka, to operator Specnazu, który jest królem obrony. Jego umiejętność polega na rozstawieniu stacjonarnego lekkiego karabinu maszynowego, który zadaje duże obrażenia i ma ogromny zapas amunicji. Dzięki temu potrafi w pojedynkę utrzymać punkt albo zapewnić bezpieczeństwo z flanki.

Wyposażenie:

Tachanka zaczyna grę z półautomatyczną strzelbą SASG-12, śmiertelnej na krótkich dystansach, a do tego ładowanej z magazynka, więc z niskim czasem przeładowania. 9x19VSN to pistolet maszynowy, którego może później używać, zadający relatywnie niskie obrażenia, ale szybkostrzelny i skuteczny w bliskich starciach. Na koniec otrzymuje AK-12, czyli karabin szturmowy o większych obrażeniach, zwiększonej szybkostrzelności i większym zasięgu. Do dyspozycji ma także dwa pistolety: GSH-18, zadający niezłe obrażenia, z dużym magazynkiem i możliwością montażu tłumika, a później także PMM, o dużo większej mocy obalającej, ale także dużo mniejszym magazynku.

Podsumowanie:

Wyposażenie Tachanki pozwala mu się odnaleźć w wielu sytuacjach, ale jego umiejętność jest mocno sytuacyjna. W misjach, które skupiają się na obronie, ma szanse błyszczeć, ale poza nimi brakuje mu czegoś bardziej uniwersalnego. Zdecydowanie najlepiej sobie poradzi jako część zespołu, jest to jeden z mniej odpowiednich operatorów do gry solo. Natomiast jeżeli potrzebna jest ogromna siła ognia Tachanka zdecydowanie wybija się ponad pozostałych operatorów. W połączeniu z ogromną liczbą amunicji jest w stanie skutecznie i samodzielnie bronić obszaru przez długi czas.

Avatar photo
Czołem, na imię mam Kamil! Kocham gry miłością bez wzajemności, ale staram się nie brać ich za bardzo na poważnie. Najlepiej czuję się w taktycznych strzelankach, ale chętnie próbuję wszystkiego, co się da. Odkąd tylko pamiętam, zawsze chciałem pisać o grach, a tutaj mogę nareszcie spełniać to marzenie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Scroll to top