Jeżeli planujecie grać w Remnant 2 od Gunfire Games na PC, mamy dla Was dość istotną informację. Deweloperzy mocno podkreślili, że ich najnowsze dzieło zostało tworzone z myślą o takich technologiach, jak DLSS od Nvidii, FSR ze stajni AMD lub XeSS Intela. Co to jednak oznacza w praktyce? Zabawa bez tych rozwiązań może dać znacznie gorsze rezultaty, jeżeli mówimy o płynności rozgrywki.
Czy Remnant 2 ma problemy z optymalizacją?
Ciężko to stwierdzić, obecnie część osób boryka się z niestabilnym frameratem, ale to nie jest tak, że dotyczy to wszystkich. Gunfire Games stara się tutaj pomagać i zbiera zarówno feedback od odbiorców, jak i sugeruje konkretne działania, aby Remnant 2 działał lepiej. Jedną z takich rzeczy jest właśnie granie z włączoną opcją DLSS, FSR lub XeSS od Intela. Podczas developingu mocno zadbano, aby produkcja dobrze wykorzystywała wymienione technologie.
…dla zachowania przejrzystości zaprojektowaliśmy grę z myślą o skalowaniu (DLSS/FSR/XeSS) ~Reddit
Warto wspomnieć, że gra zbiera bardzo dobre oceny w mediach, zarówno na OpenCritic, jak i Metacritic — około 80/100 w tym momencie. Większość recenzentów podkreśla, że to naprawdę udany sequel, który zachował to, co dobre z pierwszej odsłony, ale robi wszystko jeszcze lepiej.
Premiera
Remnant 2 jest już dostępny dla wszystkich, nie tylko na PC, ale i konsolach. Jeżeli jedynka przypadła Wam do gustu, wiele wskazuje, że z dwójką będzie podobnie.