Stań się promieniem nadziei w Lumencraft!

Lumencraft Art

W Lumencraft zwiedzimy powierzchnię planety, która od ponad 200 lat nie sprzyja życiu. Niepoddająca się garstka ludzkości walczy o życie mimo braku dostępu do światła i elektryczności. W czasie gdy nadzieja jest jedynie mglistym wspomnieniem, zostaje odkryty nowy materiał, który może odmienić losy wszystkich. Lumen jest kryształem o niespotykanie wysokim potencjałem energetycznym. Problem w tym, że materiał ten występuje głęboko pod powierzchnią ziemi i jeszcze nikomu nie udało się wrócić z wyprawy.

Lumencraft pokazuje rozgrywkę z góry, budząc skojarzenia np. z Darkwood. Jednak na tym podobieństwa się kończą. Rozgrywka w produkcji Krakowskiego 2Dynamic Games postawi na taktykę i survival. Do tego autorski silnik twórców zapewnić ma niespotykaną wcześniej interakcje z otoczeniem. W tym pełną destrukcją świata.

Dwa Polskie studia współpracują aby stworzyć Lumencraft

Gra tworzona jest przez 2Dynamic Games, ale projektowi asystuje Star Drifters. We współpracy tej twórcy dzielą się doświadczeniem z wcześniejszych projektów oraz technologią. To wszystko ma przynieść graczom najlepszy możliwy produkt.

Dzięki współpracy ze Star Drifters zyskaliśmy multum dodatkowych możliwości, aby jeszcze lepiej rozwinąć nasz innowacyjny projekt Lumencraft. Poprzez wspólne działania możemy się skupić na aspekcie kreatywnym produkcji i liczyć na mocne wsparcie w nowych, mniej znanych dla nas obszarach. Liczymy na to, że razem stworzymy świetną grę, która dotrze do szerokiego grona fanów gier akcji. – wyjawił Paweł Mogiła, Lead Software Architect z 2Dynamic Games.

Lumencraft screen

Kiedy zagramy?

Najpierw w ręce graczy zostanie oddane demo Lumencraft. Te zadebiutuje na Steam Next Festival 1 października 2021 r. Gra następnie trafi na Steam w ramach Wczesnego Dostępu, gdzie będzie powstawała wraz z feedbackiem zainteresowanej społeczności. Produkcja będzie też prezentowana na targach EGX odbywających się w Londynie 7-10 października 2021 r.

Interesuję się szeroko rozumianą popkulturą, ale najbliżej serca zawsze były gry. Staram się grać w najnowsze tytuły oraz nadrabiać klasyki. Od zawsze chciałem dołożyć małą cegiełkę do historii tego medium, a prowokacja do dyskusji jest chyba jedną z ważniejszych w tej dziedzinie.
Scroll to top