Armored Core 6 – nowy gameplay

Gameplay Armored Core VI

Ja wiem, ja wiem, większość z nas kojarzy From Software z takich gier, jak Dark Souls, Sekiro, Elden Ring czy Bloodborne. Wiedzieliście jednak, że kiedyś studio tworzyło także gry… o mechach? Właśnie nadchodzący Armored Core 6: Fires of Rubicon jest tytułem, który ma być kontynuacją ich dawnej serii. I choć soulsy i im podobne tytuły lubię, tak sami rozumiecie, że obecność mechów musiała wzbudzić moje zainteresowanie. Dlatego z ogromną ekscytacją uruchomiłem zwiastun, w którym pokazano nowy gameplay z gry.

Armored Core 6 – będzie się działo

Nie da się ukryć, że rozgrywka w Armored Core 6: Fires of Rubicon będzie bardzo dynamiczna. Mechy muszą ciągle pozostawać w ruchu, wykonywać uniki i uciekać przed różnego rodzaju atakami przeciwników. Dodatkowo w zaprezentowanym fragmencie widać, że równie dużo, co w poziomie, będziemy poruszali się w pionie. Mapy są duże i wysokie, więc trzeba będzie odpowiednio manewrować i korzystać z dopalaczy, aby dotrzeć w różne zakamarki.

Zwiastun przedstawia też walkę z maszyną, która – mam nadzieję – jest bossem. Skubana była bardzo wytrzymała, a sama walka niewiele odbiegała od znanego z innych gier From Software schematu. Bossa należy wyczuć, umieć odpowiednio zareagować na jego ataki, unikać ich i kontrować.

No i, najważniejsze, pokazano, że mechy będzie można w dużym stopniu personalizować. Wymieniać zarówno części mechaniczne, które wpływają na statystyki i działanie maszyny, ale także i edytować ich wygląd. Nie wiem, jak Wy, ale ja jestem zachwycony i nie mogę doczekać się sierpniowej premiery. Gra ma zadebiutować 25 sierpnia i pojawić się zarówno na PC, jak i PS4, PS5, XOne i XSX.

Avatar photo
Czołem, na imię mam Kamil! Kocham gry miłością bez wzajemności, ale staram się nie brać ich za bardzo na poważnie. Najlepiej czuję się w taktycznych strzelankach, ale chętnie próbuję wszystkiego, co się da. Odkąd tylko pamiętam, zawsze chciałem pisać o grach, a tutaj mogę nareszcie spełniać to marzenie.
Scroll to top